Το celiaboutique.gr συνεργάζεται για παραδόσεις εντός Ελλάδος με την εταιρεία Elta Curier.
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα σας στέλνεται ενημερωτικό email από το celiaboutique.gr αναγράφοντας την συγκεκριμένη εταιρεία Courier που θα σας παραδώσει το προϊόν καθώς και τον αριθμό αποστολής.
Οι couriers παραδίδουν μεταξύ 8 π.μ. και 6 μ.μ. από Δευτέρα έως Παρασκευή. Όλες οι παραδόσεις πρέπει να υπογραφούν. Κατά την παράδοση, επιθεωρήστε τη συσκευασία για ζημιές. Εάν φαίνεται ότι τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημιά, παρακαλούμε μην αποδέχεστε την αποστολή.
- Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;
Θα μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας με τρεις τρόπους:
- Μέσω του email επιβεβαίωσης αποστολής:
Κάντε κλικ στο κομμάτι και στον αριθμό ανίχνευσης που βρίσκετε στο email επιβεβαίωσης αποστολής.
- Online στο celiaboutique.gr:
Συνδεθείτε, μεταβείτε στο “Ο λογαριασμός μου” και δείτε την ενότητα “Παραγγελίες” για να ελέγξετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας και την κατάσταση αποστολής. Ο αριθμός παρακολούθησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον ιστότοπο του courier για να ελέγξει την τρέχουσα τοποθεσία της αποστολής.
- Διαδικτυακά στην ιστοσελίδα του courier:
Μεταβείτε στο τμήμα παρακολούθησης και ανίχνευσης του ιστότοπου του courier και συμπληρώστε τον αριθμό παρακολούθησης και εντοπισμού που μπορείτε να βρείτε στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής:
- ΕΛΤΑ Courier : https://www.elta-courier.gr/search
- Εντοπισμός Παραγγελίας celiaboutique.gr
Δεν έλαβα τον αριθμό παρακολούθησης μου. Μπορείτε να βοηθήσετε ;
Θα λάβετε τον αριθμό παρακολούθησής σας στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής όταν ενεργοποιηθεί στον ιστότοπο του courier. Αυτό συνήθως διαρκεί 1-2 εργάσιμες ημέρες μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Εάν δεν έχετε λάβει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός αυτού του χρονικού πλαισίου, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τους φακέλους ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας στον λογαριασμό σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (μερικές φορές το email μπορεί να καταλήξει εκεί).
Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να το βρείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για την παρακολούθηση πληροφοριών.
Πότε θα αποστείλετε την παραγγελία μου;
Θέλουμε να λάβετε τη νέα σας αγορά το συντομότερο δυνατό! Γι ‘αυτό ξεκινάμε την προετοιμασία των παραγγελιών σας μόλις λάβουμε την πληρωμή σας. Εάν ένα στοιχείο που παραγγείλατε είναι εξαντλημένο, θα προσπαθήσουμε να το αποστείλουμε το συντομότερο δυνατόν. Στην περίπτωση αυτή, ο χρόνος επεξεργασίας και παράδοσης της παραγγελίας μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερος.
Εάν πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα ξεκινήσουμε την επεξεργασία της την επόμενη Δευτέρα.
Τι συμβαίνει εάν δεν είμαι στο σπίτι όταν παραδοθεί η παραγγελία μου;
Οι μεταφορείς θα πραγματοποιήσουν γενικά έως και 3 προσπάθειες να παραδώσουν την παραγγελία σας στην επιλεγμένη διεύθυνση. Εάν δεν είστε εκεί, ο οδηγός μπορεί να το πάει σε ένα κοντινό σημείο συλλογής, όπου μπορείτε στη συνέχεια να το συλλέξει. (Η τοποθεσία είναι διαθέσιμη στην παρακολούθηση ή στο δελτίο παράδοσης που αφήνει ο οδηγός.)
Αν δεν παραλάβετε το δέμα την εργάσιμη ημέρα μετά την πρώτη προσπάθεια παράδοσης, θα επιστραφεί στη Celia Boutique. Δυστυχώς, δεν είναι δυνατόν να κανονίσουμε μια νέα παράδοση σε αυτό το σημείο, αλλά είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να τοποθετήσετε μια νέα παραγγελία.
Εισήγαγα μια λάθος διεύθυνση αποστολής. Τι τώρα ;
Ωχ. Δυστυχώς, δεν έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε τη διεύθυνση αποστολής όταν έχει τοποθετηθεί μια παραγγελία. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η αλλαγή στο σύστημά μας θα είναι αποτελεσματική πριν από την αποστολή και επίσης να αποφευχθεί τυχόν απάτη. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ταχυμεταφορέα για συμβουλές.
Εάν η παραγγελία σας βρίσκεται ήδη υπό διαμετακόμιση και ο courier δεν μπορεί να το παραδώσει λόγω λάθους διεύθυνσης, θα επιστρέψει αυτόματα στην αποθήκη μας και θα επιστραφεί.
Σας συμβουλεύουμε να ελέγξετε και να ενημερώσετε τα στοιχεία αποστολής στο λογαριασμό σας στη Celia Boutique για να αποφύγετε τυχόν μελλοντικά προβλήματα.
Η παράδοσή μου καθυστερεί!
Πάντα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι η παραγγελία σας θα είναι μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Περιστασιακά, μπορεί να συμβούν καθυστερήσεις, οι οποίες είναι συχνά εκτός ελέγχου μας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα προσπαθήσουμε πάντα να σας ενημερώσουμε εκ των προτέρων. Αλλά ακόμα και αν η παραγγελία σας έχει καθυστέρηση, μην ανησυχείτε: οι ταχυμεταφορική σύντομα θα βρίσκετε στην πόρτα σας.
Η παρακολούθηση λέει ότι η παραγγελία μου παραδόθηκε αλλά δεν την έλαβα ποτέ!
Καταλαβαίνουμε ότι είναι τρομακτικό! Ελέγξτε με τους γείτονές σας για να δείτε αν κάποιος από αυτούς έλαβε το πακέτο για εσάς. Εάν δεν μπορείτε να το βρείτε, επικοινωνήστε μαζί μας για βοήθεια. Θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να εντοπίσουμε την παραγγελία σας για εσάς.
Παραλαβή μπορείτε να κάνετε και από τα καταστήματά μας :
Αγγελάτου 26, 34100, Χαλκίδα , Ελλάδα
Για γρηγορότερη εξυπηρέτηση θα πρέπει να μας προσκομίσετε τον αριθμό της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας (από την ιστοσελίδα μας) μαζί με την ταυτότητά σας.