Πολιτική Επιστροφών

Εκτέλεση επιστροφής
Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα με την ένδειξη «μη διαθέσιμο». Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρεία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 10 ημερών. Μετά το πέρας των 10 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

Την επιστροφή μπορείς να εκτελέσεις μέσα σε 14 ημέρες από την στιγμή της παραλαβή της παραγγελίας.

Βασικές πληροφορίες

Φρόντισε το προϊόν να μην έχει φθορές, να μην έχει φορεθεί και γενικά να μην έχει αλλοιωθεί η εμφάνισή του.
Ασφάλισε το επιστρεφόμενο προϊόν και τοποθέτησε το σε ένα κουτί μαζί με την συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη φόρμα επιστροφής. Αν δεν έχεις φόρμα επιστροφής, κατέβασέ την από εδώ.
Η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί μέσα σε 14 μέρες από την στιγμή της παραλαβής του δέματος σου.

Προσοχή

Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με την ίδια εταιρία ταχυμεταφοράς με την οποία στάλθηκε το δέμα, σε περίπτωση που η παραλαβή έγινε από κάποια δεύτερη εταιρία ταχυμεταφοράς λόγω μη προσβασιμότητας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας για να σας ενημερώσουμε για τους τρόπους επιστροφής. Εάν χρησιμοποιείς το χαρτοκιβώτιο στο οποίο έλαβες την παραγγελία – διέγραψε την παλιά ετικέτα. Κλείσε προσεκτικά την συσκευασία και τοποθέτησε την διεύθυνση:

Celia
Αγγελάτου 26, 34100, Χαλκίδα , Ελλάδα
+30 2221 088 505

Εάν επιστρέφεις περισσότερα από ένα προϊόν, μπορείς να τα τοποθετήσεις σε μία συσκευασία. Εάν επιστρέφεις πολλές παραγγελίες μαζί, δημιούργησε ξεχωριστό κωδικό επιστροφής για την κάθε μία και στείλε τις ως ξεχωριστές αποστολές.
Εάν εκτέλεσες την πληρωμή της παραγγελίας μέσω των συστημάτων της Alpha Bank, η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί μέσω των ίδιων συστημάτων πληρωμής. Σε περίπτωση πληρωμών με κατάθεση ή αντικαταβολή, οι επιστροφές εκτελούνται στο τραπεζικό λογαριασμό ΙΒΑΝ που δηλώνεις στην φόρμα επιστροφής.

1. Πώς και σε ποιο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή των χρημάτων για την επιστροφή του προϊόντος;

Η επιστροφή των χρημάτων εκτελείται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε με τον ίδιο τρόπο, θα λάβετε επιστροφή χρημάτων, αλλά εάν έχετε πληρώσει την παραγγελία μέσω τραπεζικού εμβάσματος ή με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό που υποδείξατε στη φόρμα επιστροφής.

2. Πότε μπορεί να απορριφθεί η επιστροφή;

Η επιστροφή μπορεί να απορριφθεί εάν έχει φθορές, έχει φορεθεί και γενικά έχει αλλοιωθεί η εμφάνισή του. Επίσης η επιστροφή μπορεί να απορριφθεί εάν θα εκτελεστεί μετά από 14 ημέρες από την στιγμή της παραλαβής.

3. Πώς μπορώ να εντοπίσω το δέμα μου;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το δέμα σας, 48 ώρες μετά την αποστολή του προϊόντος, με τον αριθμό της αποστολής, ο οποίος σας δόθηκε στο ενημερωτικό email, στο:

Υπαναχώρηση

Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης ή παραλαβής του πωληθέντος προϊόντος, επιστρέφοντας το στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία, με το σύνολο των εξαρτημάτων του και των εντύπων που το συνοδεύουν. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Celia Boutique για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.

Ανωτέρα Βία – Έλλειψη Προϊόντος – Μη Παραλαβή Προϊόντος – Εξωδικαστική Διευθέτηση.

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η Celia Boutiqueδεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.

Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μια ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει αδικαιολόγητα μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του Celia Boutique. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, και την Απόφαση 31619 ΦΕΚ 969/22.3.2017 (άρθρο 8) προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο, απευθυνόμενος στο παρατιθέμενο link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show (εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς), ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες.

Επώνυμα Γυναικεία Ρούχα